Leaderboard
728x15

Vliegshow Oostwold 2017

Large Rectangle

Met Pinksteren word er om de 2 jaar een grote vliegshow gehouden in Oostwold, zowat in onze achtertuin! Dat het zo groot was wist ik echt niet er waren over beide dagen 30.000 bezoekers, ik zag vaak wel de vliegtuigen overvliegen maar het was eigenlijk nooit bij mij opgekomen daar eens heen te gaan! Ik werd er door een Fries op geattendeerd daar vooral eens een kijkje te gaan nemen. 



Dus wij dit jaar op 2de pinksterdag naar de vliegshow van Oostwold. Kaarten besteld via internet, camera's mee, stoeltje onder de arm, kopje koffie erbij, eten en drinken was er ruimschoots voor handen. Het was er super gezellig, relaxte sfeer, goed georganiseerd, leuke show, het weer was mooi, dus alles zat mee. 
echt een geniet dagje!























Maar het mooiste van de show vond ik toch de dubbeldekkers met de 2 showgirls die alle perfect synchroon deden!













Wil je de foto in de lightbox bekijken, klik dan op de eerste foto!

bedankt voor de reactie op de vorige blog over de liefde tussen 2 vrouwtjes nijlpaarden in adventure Zoo Emmen.
Banner