Leaderboard
728x15

De IJsvogel

Large Rectangle


Begin juni huurde ik samen met mijn man een hutje om de ijsvogels weer eens te fotograferen.
Ik vind het toch een van Nederlands mooiste vogels, zo niet de mooiste maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.
We zaten er nog maar koud een half uurtje of we konden de eerste paring al vastleggen..
nou ik kan zeggen dat is echt adrenaline. Het bleek een mazzel ochtend te zijn, want na de paring zagen we nog een visoverdracht en een paring.















Braakbal, dit had ik ook nog nooit gezien!



Poos geleden dat ik een blogje online had, iedere keer neem ik me voor dit wat vaker te doen, maar het Zoomen en Facebook nemen erg veel tijd in beslag zodat het er vaak bij blijft. Wil toch nog de mensen bedanken die gereageerd hebben op mijn vorige blog.

Wil je de foto's in de lightbox zien, klik dan op de eerste foto.


Banner