Leaderboard
728x15

Bigstopper!!

Large Rectangle

Heb me in de herfst zelf vereerd op een Bigstopper van Lee
Dat is even wennen en flink oefenen, heb het nog maar 3x gebruikt en laat hier wat foto's zien, afgewisseld met foto's zonder de stopper maar die ik wel op de zelfde plaats gemaakt heb...

Het moeilijke ervan vind ik dat je moet zorgen dat er geen stofjes op zitten, die zie gegarandeerd terug in je opname! waarom is dat moeilijk, het glas trek juist stof aan,  dus voor je de stopper erop plaatst altijd goed controleren of er geen stof op zit...!

Verder is het veel oefenen en zoeken op het internet voor tips en instellingen.
Als ik een tip mag geven...begin er in de zomer mee...je verkleumt erbij als je het in de winter doet...en ik kan het weten....................


Vlak bij het haventje van Stavoren. (BS)

Ergens tussen Stavoren en Hindelopen. (BS)


Tussen Stavoren en Hindelopen. (BS)


 Tussen Stavoren en Hindelopen. (BS)

er trek een buitje over!!


Vlak bij het haventje van Stavoren. (BS)

Haventje van Stavoren.

Vlak bij de haven van Stavoren.

Afsluitdijk. (BS)

Afsluitdijk. (BS)

Afsluitdijk. (BS)

Museum Groningen. (BS)


De volgende uitdaging is de Bigstopper op het strand te gebruiken, we zijn er al een keertje mee bezig geweest, maar toen stormde het zo dat ik het niet durfde te gebruiken met het oog op het stuifzand, veroorzaakt snel krassen op het glas...!! word vervolgt dus!!

Wil je de foto's in de lightbox zien, klik dat op de 1ste foto!!
Banner