Leaderboard
728x15

Atelier Karmozijn - Noordbroek

Large Rectangle

Deze foto's zijn gemaakt tijdens een schilderles in Atelier Karmozijn van Andri Wolters te Noordbroek. Had al een poosje de bedoeling om een impressie te maken van mensen die schilderen.

Er waren 10 cursisten bezig in een vrij kleine ruimte (dus dicht op elkaar)..het ging er zeer gemoedelijk aan toe, ook daar beginnen ze natuurlijk met een kopje koffie of thee om even gezellig bij te kletsen, waarna iedereen z'n werk op pakt en een plekje zoek om te schilderen...na een poosje waren ze allemaal ingespannen bezig, en kon ik ongestoord mijn gang gaan, wat resulteerde in onderstaande foto's

Het zijn wat meer foto's geworden dan jullie normaal gesproken van mij gewend zijn maar ik wil graag zoveel mogelijke foto's aan de cursisten laten zien!























































10:45 uur gezellig in het zonnetje nog even een bakkie doen, na de koffie ben ik naar huis gegaan, had genoeg foto's voor mijn impressie, eind april mag ik nog eens met ze mee als ze een schilderles in de natuur hebben.


Adri Wolters van atelier Karmozijn en alle cursisten hartelijk bedankt dat ik een ochtend bij jullie mocht kijken en fotografen!


De foto's zijn ook te bekijken in de Lightbox, klik hier voor op de 1ste foto.
Banner