Leaderboard
728x15

Sneeuw!!

Large Rectangle
Vrijdag 30 janauri 2015:

De wereld is wit, al gauw krijg ik een appje: hier ligt sneeuw, kom je deze kant op!!
ik spring in de auto en rijd richting Rolde, de bedoeling is om foto's te maken in het natuurgebied Baloërveld. 
Ik draai de N33 op en opeens trekt alles dicht er komt een dichte mist opzetten...!!
Ik rijd toch maar door.....na ongeveer 15 minuten piept de zon door de mist en ik ben zo blij dat ik gegaan ben...het word een prachtige ochtend....alle ingrediënten zijn er, sneeuw, zon, mist en een blauwe lucht..het kan echt niet beter!! Niet wetende dat de sneeuw heel erg plaatselijk is, genieten wij enorm in de witte wereld!!



Hier en daar blijft de mist wat langer hangen!























We hadden een geweldige morgen, tegen 11:30 uur begon de sneeuw alweer van de bomen te vallen en dooide het al stevig, blijk maar weer eens om gelijk de koe bij de horens te vatten....!!
Als we 's middag gegaan waren was het mooiste eraf geweest!!


Klik op de foto's om ze in de lightbox te zien!!


Banner