Leaderboard
728x15

Konikpaarden

Large Rectangle

In oktober wilden we wat foto's maken in het hutje van Ezumerkeeg in het lauwersmeergebied!
het was druk in de hut, we moesten op onze beurt wachten voor een plekje om foto's te maken. Voor de hut zat een gestreepte strandloper maar mijn aandacht werd getrokken door de Konikpaarden die niet zo ver van de hut stonden. Ben helemaal weg van deze temperamentvolle paarden. Ik had dat nog nooit gezien zo dicht bij, er was veel wind en ze waren speels en hadden blijkbaar zin om te klieren en dwars te liggen. Ik was de gestreepte strandloper helemaal vergeten en heb van de paarden onderstaande impressie gemaakt!!



























Ik wil nog even kwijt dat ik genoten heb van alle blogs rond Oud&Nieuw, de beste foto's van 2014...
bedankt voor alle reacties!!

Banner