Leaderboard
728x15

Jaaroverzicht 2014

Large Rectangle

Allereerst wil ik alle blogger en bezoekers van mijn blog een heel goed en vooral gezond 2015 wensen!!

De jaaroverzichten beginnen een goede gewoonte te worden op onze blogs...Even terugkijkend op een heel foto jaar!!
leuk om te doen, nog even weer langs alle foto's en niet wetend wat je moet kiezen!!
na lang zoeken heb ik er onderstaand overzicht van gemaakt!!



Januari....grijs en donker, dus een dag orchideeƫnhoeve Luttelgeest!! lekker warm!!









Februari - vechtende groenlingen en dat voor een paar zonnepitten!






Maart - na de winter maar eens weer plat op de buik...het viel me zwaar tegen!!



April - Hier kon ik bij blijven staan en dat gaat stukken beter!! - Parende slakken ook lekker langzaam!



April - Parende futen!!



Mei - Platbuik libel foto gemaakt met een telelens!!



Juni - wow een Puttertje, m'n eerste - foto gemaakt in natuurgebied de Onlanden!



Juli - m'n 1ste IJsvogel - mijn vakantie kon niet meer stuk!



Augustus - Boomkikkertjes ook nog nooit eerder voor de lens gehad!!



Een hert met een zender?? maar het was wel de mooiste van het hele stel, alleen al hoe hij liep,  zo trots en sierlijk een lust om te zien!!




September - Bronst op de Veluwe,  altijd spektakel!



Nog 1tje van september, ik vond hem te mooi om buiten het overzicht te laten!



October - panorama,  gemaakt in Peases Moddergat!



November - Parijs....een fantastisch weekend!! kort maar heftig!


Eiffeltoren 's avonds...geweldig om te zien!!









December - Afsluitdijk bij het monument experimenteren met LE - Bigstopper!

Voor meer foto kijk op mijn website door op onderstaande link te klikken!


Het valt mezelf op dat ik veel vogels voor het eerst gezien en gefotografeerd heb, de boomkikker had ik nog nooit gezien en Parijs...daar was ik ook nog nooit geweest en als hekkensluiter december...bigstopper een nieuwe tak van fotografie voor  mij...ben blijkbaar een nieuwe weg ingeslagen en hoop die dit jaar voort te kunnen zetten!!
Banner