Leaderboard
728x15

Een paar oudjes

Large Rectangle
Eigenlijk heb ik nog 1 deel van het Veenkoloniaal Museum maar die plaats ik later nog wel een keertje!!
Ik vond nog een paar foto in wat oude mapjes waarvan ik het zonde vind om ze daar in te laten zitten!!


 Dus zo aan het eind van het jaar eventjes wat oude opnames op de blog!!
De foto's zijn gemaakt in Aquazoo in Friesland en Dierentuin Emmen


Deze Zeehond zwom in Aquazoo in Friesland!!

Gekko Dierenpark Emmen (achter glas)

Volgens mij komt deze ook uit Emmen, alleen geen idee hoe dit soort heet! (achter glas)

Dit is een Mangoest, woont ook in Emmen (achter glas.)

Deze komt ook uit Emmen en was de hele tijd druk aan het poetsen!!



Iedereen weer hartelijk bedankt voor de trouwe reacties...
Nog 1 blog te gaan dit jaar, n.l. "de mooiste foto's van het Jaar", een
initiatief van Yvonne. Ben benieuwd of er veel
blogger aan mee doen!!




Hartelijke Groetjes Nieske!!

Banner