Leaderboard
728x15

Groningen

Large Rectangle
Op 08-06-2011 met Cristien naar Groningen geweest om de Olle Grieze en de RK kerk aan de Radermarkt te fotograferen. We hadden geen flits mee dus daarom eens flink de ISO geprobeerd.


Ik heb al eens foto's van de Olle Grieze geplaatst maar de foto van de RK Rademarkt had ik nog steeds in een mapje. Had de foto's bekeken en de ruis die ik zag stond me niet aan. wilde ze al weggooien en toen nog maar eens gekeken en het viel me alleszins mee. Altijd geroepen dat mijn camera hoge ISO niet aan kon maar ik moet hier toch wel weer op terug komen, bekijk de foto's een oordeel zelf

 1000 ISO

2500 ISO



1600 ISO



2500 ISO


Foto's wel door een ruisonderdrukker gehaald...!!

De foto's hieronder zijn van een later bezoek aan Groningen!! 
het was heel slecht weer, felle regenbuien maar tussen de buien door
had je prachtige luchten!!

Panorama gemaakt van 4 foto's






Kijk op het Groninger Museum!!






Deze foto's zijn gemaakt met m'n Groothoeklens van tamron 10-24

Bedankt voor alle reacties bij mijn vorige blog!!
groetjes Nieske
Banner